این بازیکنان بازی نمی کنند

این بازیکنان بازی نمی کنند




 

 


این بازیکنان بازی نمی کنند


تاریخ : شنبه ،
25 شهریور 1391

اسامي بازيکنان خط خورده پرسپوليس براي ديدار با نفت تهران مشخص شد.


تيم فوتبال پرسپوليس در چارچوب هفته هفتم ليگ برتر از ساعت 19:45 فردا در ورزشگاه آزادي ميزبان نفت تهران است. پس از تمرين امروز ژوزه نام چند بازيکن را از ليست اين تيم خط زد.

علي عسگر به دليل محروميت، فشنگچي، پولادي، قاضي، رضايي به دليل مصدوميت، داستاني، کنعاني، احمدزاده، اسماعيل‌زاده و سيف الهي به دليل مسائل فني از ليست خط خوردند.

* در اتفاقي عجيب و جالب پس از تمرين امروز فردي ناشناس در تمرين پرسپوليس حضور پيدا کرد. او با برخي از اعضاي کادر فني و بازيکنان به گفت‌وگو کرد. اين فرد اعلام کرد اطلاعاتي از تيم نفت تهران دارد که با ارائه آنها به کادر فني پرسپوليس قطعا قرمزپوشان در بازي فردا مقابل نفت به پيروزي خواهند رسيد.

اين فرد خيلي سعي کرد با ژوزه گفت‌وگو کند اما به دليل ازدحام هواداران در بيرون ورزشگاه موفق به اين کار نشد. وي با پيشنهاد بازيکنان سعي داشت با سعيد شيريني سرپرست تيم ديدار داشته باشد که موفق به اين کار نشد.

وي سپس شماره تلفن خود را به مسئولان ورزشگاه درفشي‌فر داد و به آنها اعلام کرد اگر دوست دارند پرسپوليسي‌ها در بازي فردا برنده باشند حاضر است اطلاعات خود را به آنها بدهد.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل